Selam güzel anneler . Kızımın devam eden ishali var dünden beri . Ne yedirsem peşine hemen ishal bir şekilde çıkarıyor. Diş çıkarıyor acaba bu sebepten mi anlamadım ki daha öncekilerde hiç ishal olmamıştı . Ne iyi gelir acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız ..