Bebeğim 8 aylık işe başlayacağım için mama aldım henüz sütümü depolayacak konumda değilim Ufakken kısa bir süre mama içmişti Hipp combiotic içti sıkıntı olmamıştı Şimdi biberonu görmeye Bile dayanamıyoruz artık iyi olsun kötü olsun organik olsun olmasın ne olursa yesin konumdayım şuanda Aç kalıyor bu sefer ananede hiç durmak istemiyor sürekli meme diye ağlıyor Bebeklerin reddetmediği bayıla bayıla içtiği mama var mı