Naciyeylmz biz 3 aylıkken aldık 6 aylık oldu hala kullanıyoruz en çok oyalandığı oyuncaklardan. Bir de güvenli. Bizim oyun halısı mutfakta duruyor. Ben iş yaparken bebeğim de orada oynuyor. Ben de onunla konuşuyorum. Piyanolu oyun halısı aldık kimi zaman kendi çalıyor. Kimi zaman da şarkılarını açıp dinliyor sadece. Büyüdüğünde piyanoyu çıkarıp daha uzub süre kullanmaya devam ederiz gibi. Renkleri sayıları şekilleri öğretiyor