Calikusuu1 Naciyeylmz bu cuma bime geliyor hemde çok uygun üç dört ay için çok pahalı birşey almaya gerek yok bence 😊
Nik_mik_yok Naciyeylmz benim kızım çok oynamıştı . Piyano lu idi bizimki 3 6 ay arası hep orada oynadı
Feyzosunannesi Naciyeylmz Uc aylıkken kullanmaya başlamıştım çok dikkatini cekmisti kızımın baya zaman kullandı
[silindi] Naciyeylmz canım bebeğim 10 aylık olacak 3 aylıkken almıştım ve hala çok severek oynuyor almanı tavsiye ederim çok para vermene gerek yok ama alabilirsin