ErkekkAnnesii bisenakillisinzaten bende en baştan beri kullanıyorum özellikle kakasını yaptığı zaman sürüyorum gerekli gördüğüm zaman
51_Merve bisenakillisinzaten ben 4 günlükken başladım fazla pişik varsa Bepanthol onun dışında her alt açmam da sudokrem sürüyorum
denizzzz95 bisenakillisinzaten ben ilk 15 gün kullandım birdaha hiç kullanmadım şuan 4 ay 20 günlük az önce hafif kızarmş yine zeytinyağını ısıtıp asidini aldım onu sürüyorum en iyisi pişik olmaması için🙏Tabiki pişik ilerlediyse krem kullanmak doğrusu