Herkese merhaba:) 10 aylık bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum özellikle bunu tecrübe eden annelere danışmak istiyorum oğlum aşırı hareketli bı bebek. Sünnet bakımı için illa yanımda bir yardimci olması gerekiyor mu sizce yoksa tek başına üstesinden gelinebilir bir durum mu? Lohusayken yardım aldığımda özellikle kaynanamla çok yıpranmıştim yine kalpler kırılsın istemediğim için tek başıma üstesinden gelmek istiyorum. Yapabilen var mı? Bir de bebek çişini kakasını yaptığı zaman çok ağrı yanma oluyor mu? Özellikle tecrübe edenler yazabilir mi teşekkür ederim:)