DurununAnnesi12 O zaman uyutabilirsiniz ama içinizin rahat etmesi için isterseniz arada gidip eline falan dokunun bir problem olduğunu düşünmüyorum oğlum yürüteçten atlamıştı kafa üstü 4saat gözlemlememiz söylendi (genelde bebekler sağ tarafa vurursa kafayı tavmalarda vücudun sol tarafı hareket güçlüğü çekermiş sol vurursada sağ taraf etkilenirmiş ayrıca göz kayması ve ciddi anlamda fışkırarak kusma önemliymiş gözlem süresinde bunlar fark edilirse direk doktora gitmeliymişiz ) uzun oldu ama doktorumuzun dediği bilgiyi paylaşmak istedim sizinle umarım hiçbir zaman kullanma ihtiyacınız olmaz🥰🌼