Kızım 2 ay 21 günlük anormal derecede gaz kokusu ve yeşil kokulu kaka yapıyor dün 9 kere Kaka yaptı ve emzirirken daha bugünde aynı şekilde emzirirken kaka yapıyor yaklaşık 1 haftadır yeşildi kakası ilk üşüttü dedim yada ben mi üşüttüm dedim ama bende herhangi bir şey yok sonra el sürekli ağızda olduğu için diş olabilirmi dedim onunda olduğunu sanmıyorum diş etlerinde kızarma yok başına gelen varmı böyle bi durum yaşayan varmı bugün saat 4 de doktorundan randevu aldım götürecem