Atamom16 Günaydınnn herkese🌸 bursa da yaşayan annelerim varsa eğer 1 yaş çekim yaptırdığınız fotoğrafçı önerir misiniz rica etsem.
Tugce Atamom16 bebek Öyküleri 🌸doğum çekimi yaptırdım fakat konsept çekimlerde de çok başarılılar. Selin hanımın çekmesini rica etmelisiniz.
Atamom16 Tugce selin hanım benimde doğum fotoğrafçım 😊 onunlada iletşime geçicem ama alternatiflerede bakıyorum teşekkür ederim 🌸
Elfydr Atamom16 beyaz stüdyo da 6 ay çekimi yaptırmıştım. Birde aile fotoğrafı. Ben cok.memnun kaldım. Çeken arkadaşta cok tatlıydı.
sheesyelllow Atamom16 ben doğum fotoğraflarimi hasret Sezgin ne yaptırdım yaş çekimi içinde onu düşünüyorum yeni konseptleri çok guzell 💙💙
BarlasMomm Atamom16 bende ariyorum ya instagramdan 4-5 tane buldum ama kararsiz kaldim hangisini secsem diye
Atamom16 BarlasMomm ben sosyal medyada kullanmıyorum uzun zamandır sırf bu işler için geri açıcam galiba yoksa hiç birşey bulamıyorum 😏
gturlin Atamom16 bebek oykuleri dogumumu cekmisti,ebrusergul de bebek cekimleri yapiyor konsept cekimi yaptirdim cok begendim hepsini bakabilirsiniz 🌸
Atamom16 gturlin bebek öyküleri benimde doğum fotoğrafçımdı yenidoğan çekimide onlara yaptırmıştım. Ebru hanımı hatırlıyorum sanırım doktorum önermişti hamileyken çekim için teşekkür ederim onada bir bakayım o zaman 🌸😊