Ikrasu_13 10 aylık bebeğim nezle olmuş galiba aşırı burun akintisi var sadece ve buna bağlı burnu tıkanıyor sürekli doktora götürmeli miyim bilemedim bebeğim prematüre oldu ve doğduğundan beri hep bı korku içindeyim😔
Zekimurendebizigorecekmi Ikrasu_13 Burnunu izotonik su ve enjektörle açın derim . Burnu açılmadıkça rahatlamaz emmek istemez . Yemek yemek istemez . İyileşmesi için gerekli