Kızlar ikisine de aynı kahvaltıyı veriyorum baştan beri sadece sabahları geç kalkıyorlar kahvaltı çok geç yapıyoruz tek sorunumuz bu. Sorum yeterli gelir mi kahvaltıları benim için kahvaltı çok önemli çünkü zaten geç kalktıkları için yemeği geç yiyoruz yeterli besin alıyorlar mı bilmiyorum. Bugün 2 küçük yumurta haşladım sarısını küçüğe yedirdim. Diğer kalanları kızım yedi kızım ekstra 1 bardak süt içti ekmekle tahin pekmez ve labne yedi ikisi de. Ekstra başka bişeynyok yanında ama sizce yeterli mi bunlar kahvaltı olarak ikisine de.