Demus Selam kızlar izmir de oturanlar petekler açıldı mı acaba??Ayy bilemedim ben kızımda durmuyor hic çok hareketli acaba üşüyor mu 1.5 yaşında bu arada
Neseli5 Demus bizim Bayadır açık, soğuk oluyor çünkü, sizinki büyükmüş hareketlidir 20 21 derece iyi sizin için
cemreninnannesii Demus biz açtık sabah gece serin oluyor öğlen evim güneş alıyor içerisi bayaa iyi oluyor🙂
Evrem94 Demus bizde klimayı gece açıyoruz gündüz güneşin sıcaklığı ve kızın hareketiyle üşüme olmuyor 😁
Demus Neseli5 evet 5 dk durmaz hep koşturmaca termostat 18 derece gösteriyor ama bence daha sıcak gibi 🙄
Demus cemreninnannesii sabah 10 a kadar bana da serin geliyor ama sonra sıcak gibi ayy bilemiyorum ki😀
Demus Neseli5 ben üşümüyorum ama ben zaten kışın bile evde yarım kollu giyerim hep ondan emin olamıyorum
Zekimurendebizigorecekmi Demus Açtım canım ben ev içi açmayınca 19 20 oluyor soğuk bence .. ben üşüyorum o da üşür gibi geliyor :)
Eylul_um Demus bende gece açıyorum gün içerisinde sıcak oluyor ama akşam olunca hava serinliyor bizimki de üstünü sürekli açıyor 😒şimdiden başladık yakmaya