SimaBeste [silindi] çizme boyunda, senin boyunda önemli canım öncelikle, eğer uzun bacakların varsa çorap çizme çok şık duruyor, veya tekrar diyorum uzun bacakların varsa diz üstü bol çizmelerin hoş duruyor
Nrkzy [silindi] bence 1 daha sade ve güzel her şeyle gider 2 deki toka detayı biraz demode duruyor 6 sene önce aldığım çizmede aynı detay vardı
SimaBeste [silindi] eğer kısa dediğin boyun 1.65 üstü ise yakışır, eğer 1,55 ,1,60 boylarında ise , tam diz altında biten çok şık çizmeler var onlara göz atabilirsiniz cnm