Ai5han 4cü ay atağı,meme reddi yaşayan varmı? Ne zaman bitti? Yada bitiyormu? Mamaya geçmek gereklimi? Artık 5ci ay butti ama meme reddi devam ediyor.Diş çıkardı 2 tane oğlum,ondan ola bilirmi? Lütfen yaşayan cevaplasın🙏🏽
Yusufagahinannesi Ai5han benim özellikle her haftanın 2-3 günü emmek istemiyordu sağıp biberonla vermek istedim biberonu istemedi kaşıkla ağzına döktüm sütü o şekilde az az beslemeye çalıştım şuan maşallah bi tık daha iyi beş aya 3 günü kaldı ama hala memeyi itme huzursuzluk gibi huyları var ya emzik gibi emmek bırakmak istemiyor ya itikliyor :(
Wolverine Ai5han Evet o aylarda oğlumda reddetmişti ben sabırla devam ettim sagdim verdim uyku aralarında emzirdim. Banyoda, gezerek emzirmeyi denedim. Aç kalmasın diye mama da icirdim. Şuan 20 aylık hala emiyor
Elizaninannesii Ai5han gezerek emzirdiniz mi hiç bizde bazen huysuzlanıyoruz o zaman gezerek ilk zıplatarak tutmasını sağlıyorum sonra gezerek emziriyorum ardına oturuyorum emmeye devam ediyor sizde bi deneyin isterseniz