Merhaba hanımlar , 2 aylık bi bebeğim var her gün sabah saat 6 da gaz sorunu ile uyanıyor. Ben yememe içmeme çok dikkat ediyorum sırf gaz yapmasın bebeğime diye. Gaz ilacı kullanıyoruz. Günlük hakiki zeytin yağ ile ovup masaj yapıyorum. Bacaklarını hareket ettiriyorum. Yine aynı saatte kalkıyor gaz sancısı ile ne yapmamı önerirsiniz acaba ? Siz de de oluyorsa siz ne yapıyorsunuz. Teşekkür ederim şimdiden ☺️