4 bucuk aylık bebeğim var. 4 ay 1 haftalıklen 60 cm dedi ebe. Ama o an ağlıyordu çok hareket ediyordu cetvel kaydı ama kadın tek seferde ölçtü ben evde kaç kere ölçtüysem 62 ölçtüm ve önceki ay göre gözle anlaşılcak şekilde fark vardı boyunca ben 62 olduğunu düşünüyorum. Her bebeğin gelişimi genetiği farklı bunun farkındayım ama burda iki aylık bebekleri 60 üstü görünce korkuyorum ister istemez benim ki çok mu geride diye. Ebe yorum yapmadı ama benim aklıma takılıyor 5 aylık olcak ama gözüme çok küçük geliyo bu aralarda uzamadı sanki bebeğimin boyu çok mu geride sizce