Kızlar merhaba. 20 lik dişim cekilecek fakat çıkmadan once azı dişimin yerine implant yapildı. Hocaya kac sefer sordum hocam 20 lik disim cikmis mi diye yok demisti. Araya pandemi girdi falan filan derken 1 sene gecti sonra gittigimde 20 lik dişin çıkmış implantın onune gelmis dedi. Tabi ozamanlar hamile oldugum icin islem yapmasi yasakti ayın 4.üne randevu aldim korkuyorum ama mecbur gidicem 20 lik diş cekilecek sonra iyilesince vidanin ustune protezo yerlestirecekler. Insallah iyi gecer ( işin komik tarafı yapan doktor da tayin aldirip baska yere gitmis 🙄😔 korku tavan tabi. Şimdi diş cekimi olduktan kac saat sonra bebeği emzirebilirim ilk sütü sağip kullanmamak gerekiyor diye duydum aranızda tecbureli annelerimiz varsa yazabilirler mi 🙏🙏🙏