Rozhiv https://imgyukle.com/i/kInYcH https://imgyukle.com/i/kInTJU https://imgyukle.com/i/kIn5Zo İlk defa yaptım bu yıl çok korkuyorum bozulmuş mu sizce kapağını açınca hemen açılmadı zor açtım ama beyazlık var kızıma yedirmekten korkuyorum yesem mi bilemedim
hunilimomm Rozhiv bozulmamış duruyor zaten kapağı açınca eksi bi koku geliyorsa bozulmuştur benim de geçen sene bozuldu 3 4 kavanozum
Mehake Rozhiv bence bozylmamis benimde bu sene yaptiklarim bozulmus bir kac tanesi ve cok koku vardi kapaklari tik diye acildi koku felan yok seninkinde bozulmamistir
Rozhiv Mehake teşekkürler ilk defa yaptım korkuyorum yaa açarken zor açtım tısss diye ses geldi inş bişey yoktur yiyicem valla