yaramaz_bocegim kimseye heveslenmeyin hrrçocuk farklıdır size tek tavsyem içinizden nasıl geliyorsa öyle yapın annelik birazda his işidir en iyi siz tanırsınız çocuğunuzu bende heveslenirdim ama korkuyorum bişe kaçsa boğazına o strese değermi elbet 2 3 yaşına gelince illaki kendi yemeye başlar yavaş yavaş hiç acelesi yok yani onlardan başkaişimiz mi var başkalarının ne dediği düşündüğü önemli değil siz ve çocuğunuz nasıl rahat edecekse o yolu izleyin önüne minik minik koparıpekmek mücver tarzışeylerin verin alışmaya çalışsın baktınız olmuuor iştahıiyice açıldığı zaman tekrar denersiniz iştahı olmayan bebeklerde blw pek başarılı olmuyo