arsbusra çok özel bi mevzu değil tabiki ama böyle platformda anlaticak kadarda basit bi durum değil o an oyle olması gerekiyordu öyle oldu sonra geçen zaman düzeltti bazı seyleri. Bazen erkekleri kendi haline bırakmak gerekiyor evliliğin değerini anlasınlar. Kadınlar herseye evet diyip yapıcı verici taraf oluyor yani aşırı fedakar . Biraz bu durumdan vazgeçtiğimi dile getirdim kendi sınırlarımı çizdim. Herkes gibi 1 can hakkim var benimde . Kimse benden değerli değil bunun farkına varıp boşanma kararı aldım. Oda bu ayrılık sürecinde bazı seyleri idrak etti toparladık durumu