Ebrarkl canım bizim düzenimiz şu şekilde gece 11 gibi yatıyoruz sonra 3 defa filan uyanıyor mama için sabah 10 da kalkıyor tam olarak . Sonra huysuzlansa bile saat 2 ye kadar oyalıyorum öğle uyukusuna geçiriyorum 1,5 saat filan uyuyor sonradan bidaha akşam üstü 7 gibi uyuyor 1,5 saat daha sonra 11 de geceye geçiş ben bu düzeni oturtana kadar çok çabaladım yoksa gündüz sık uyuyup gece uyanıyordu berbattı halimiz 🤦🏼♀️ Böylesi en iyisi oldu ona da bana da böylelikle huysuzlukları azaldı uyukusunu alabildiği için aizde oyalayın elinizden geldiğince oynatın belki düzene girer onun da