Ebrualimolla Uykuya dalmakta çok zorluk cekiyoruz,çok agresif oluyor. Daha bi bücük aylıkız, onceden böyle sorunumuz yoktu. Bi haftadır böyle başladı. Aynı sorunu cekenler, siz neler yapıyorsunuz
Kayracim Ebrualimolla rahat ettiği pozisyon bulup dalmasını bekliyorum ya da beşikte hafifçe sallıyorum ya da süpürge sesi anne karnı sesi felan açıyorum
Beyza_momss Ebrualimolla Bulan bana da haber versin 20 günlüğüz daha dalamiyoruz meme de uyuyoruz epey sonra bırakmak istiyorum yerine ama uyaniyo şu an emzik verdim tutuyorum bı yandan emziği dalaşı için 9 dan beri çabalıyorum gene saç baş yolcam az kaldı 😭
mrvklyc Ebrualimolla Zamanla düzeliyor yavaş yavaş benim kizim da aynıydı sabaha kadar otururdu şimdi çok çok daha iyi 3 ay 8 günlükten bildiriyorum.😁Gazı da çok olabilir gaz masajı yapın🎈
Civciv222 Civciv222 bizimde öyle 2 buçuk aylık sürekli kucağımda uyumak istiyor dalamiyor gözlerini açıp bakıyor sanki hala kucaktamiyim der gibi 😁
E-a-35 Büyüme atak haftası olablir bizimkide uyumZ meme almaz hep aglrr kucak isterdi iiki hafta sürdü şuan iki haftadır iyiyiz düzeldik
Ebrualimolla Gazımız yok çok şükur biogay cok iyi geldi bize. Geceleri çok rahat uyuyoruz,ama gündüzleri butun gün kucağımda, yatağına bıraktığım an uyanıyor. Kucağa cok alıştık