Mutluuuumandalina Merhaba anneler okul öncesi öğretmeniyim iki hafta sonra göreve başlayacağım bebeğim daha 7 aylık emzirme iznini nasıl kullanabilirim bilgisi olan var mı acaba bazı müdürler müsade etmiyor diyorlar
Zeytinimbenim Mutluuuumandalina izin vermek zorunda. Yönetmelik böyle. Müdürün isteğine bağlı bir şey değil ki
feratlarkupeklergiremez Mutluuuumandalina müsaade etmiyorum derse bunu imzalı kaşeli yazıyla bildirmesini iste sonra şikayet edersin tabii müdürünü müdüre şikayet etmen gerekiyor şikayetin sıralamasından dolayı 😂
OncedenGurme Mutluuuumandalina ben de okul öncesi öğretmeniyim. Normal şartlarda sınıfçılar ve biz kullanamıyoruz diye biliyorum. Çünkü 30 saat dersimiz var ve yarım gün çalışıyoruz zaten. Geçen sene pandemi genelgesinde süt izni olan öğretmen idari izne ayrılabilir ibaresi vardı. İdari izne ayrılmıştım
alinaannee Mutluuuumandalina ilk altı ay 3saat sonraki 6 ay 1,5 saat süt izni var okul öncesi ve sınıf öğr.sorun oluyor idare izin vermek istemiyor ama en azından yarım saat izin alabilirsin hakkın
inci_34 Memur Dğel misiniz hakkınız müsade etmiyor diye bişi olamaz evde kendi çoluğuna kendi mi bakıyor kendileri çocuğu olsun karışı baksın ister ele gelince olmaz derler Şikayet et izin vermezse kavulsun görür müdür olmayı