Ben istanbulda yaşıyorum doğum yaptığım ilk günlerde oturduğum ilçenin belediyesini aradım pandemiden dolayı bu hizmeti şimdilik yapmıyoruz ama talebinizi oluşturalım dediler, arkadaşlar dağıtıma çıkar vs.. dediler. 30 gün geçti ses yok hatta dün yine aradım tekrar talep oluşturdum size paketi getirmek için randevu gün ve saati vermek için arayacaklar dedi. Ne arayan var ne soran 😅 pandemi adı altında burada oyalıyorlar 3 aylık olduk artık paketin içindeki giysiler bile küçük gelicek bence 🙈 siz belediyenizi arayıp sorun bakalım belki Ankara’da böyle değildir.