Mucizebebekisramira Kızlar doğum yapalı 40 gün oldu artık zayıflamak eski halime geri dönmek istiyorum sağlıklı beslenmek dışında zayıflatan ödem attıran metabolizma hızlandıran çay kullanan önerecek olan var mı ve spor yapma programı önerisi istiyorum
Tazeanne0134 Mucizebebekisramira canım emziriyorsan o çayları en azından ilk 6 ay kullanamıyorsun diye biliyorum ama ben öyle olmasına rağmen cesaret edip kullanmadım o ayrı bişe ama yemene içmene dikkat edersen emzirdiğin için kilo verirsin valla ben doğuma 100 kilo ile doğuma gittim şuan 87 kiloyum 8 kilo almıştım ve ben zayıflamak için hiçbir şey yapmadım
Ogulcan Mucizebebekisramira canım emzirdiğin için sakın sakın öyle maceralara atılma daha yeni doğum yaptın anneliğinin tadını Çıkar ve kesinlikle diyetisyenden destek al benim oğlum sütüm azdı 3. Ayda tamamen bitti diyetisyenden destek aldım sizde emziren anneler için verilen diyetler var ama kesinlikle diyetisyenden destek alarak ilerleyin
laliko35 Mucizebebekisramira 😂😂😂 17 kilo aldım gebelikte 10 kilo gitti geriye kalan kaldı 😂😂😂 kilolar çok zor gidiyor gitmiyor hatta kızım 5 aylık
Balperisi Mucizebebekisramira 1 litre suya geceden çubuk tarçın salatalık nane ve yarım limon dilimi atıp sabah aç karnına içiyorsunuz gün içinde de bu sudan içmeye devam edebilirsiniz. Emzirirkende kullanılıyor ödem atmaya yardımcı.
Mucizebebekisramira Tazeanne0134 Bende 106 kilo ile doğuma gittim şu anda 99 kiloyum inşallah bende kilo veririm 🥺 Aralık sonu kızımın mevlüdü olacak böyle kilolu çıkmak istemiyorum fotoğraflarda
Mucizebebekisramira Ogulcan diyetisyen de özele gitmek lazım burada çok pahalı canım ya 1 kere görüşme 300tlden başlıyor acaba bitkisel bi çay yok mudur ya metabolizma hızlandıran
Egeninincisi laliko35 katılıyorum size bende 10 kilo vermişimdir doğumda sonra kilolar kaldı takıldım 67 ye bi türlü inemiyorum düz 60 olsam süper olacak Boğazımı tutamıyorum biraz 😂😂😂
Tazeanne0134 Mucizebebekisramira hiç takma kafana canım sonuçta daha yeni doğum yapmışsın inan hepsi geçiyor şimdi 2.ye hamileyim kilo veriyorum şuan inşallah ilk hamileliğim de olduğu gibi kilo girmicem ama doğum yaptıktan sonra ister istemez gidecek çünkü oğlum var bide
Ayazinannesiseyda Mucizebebekisramira ben e ekmeği kesin tamamen abur cubur yemeyin asla ve günde iki kez Leslie yapın yarım saat yarım saat emziriyorsanız bir de hemen gider. Ben bu şekilde 4 kilo verdim bir ayda
Ogulcan Mucizebebekisramira yok canım sakın direk sütümden bebeğine geçer Allah korusun bebeğinin organlarına zarar verebilir ekmek makarna türü hamur yeme canım zamanla verirsin
SemaNur-Muhammed Mucizebebekisramira sakın yapma canım benim oğlum 8-9 aylıkken ben çay içeyim artık büyüdü dedim 1 hafta bile içemedim oğlum cırcır oldu ve aşırı hızla kilo kaybetti bence yapma ( emziriyorum bu arada ) ki sağ 40 gün olmuş acelen ne bende kendi kendime spor yapmaya çalıştım daha 40 gün bile olmamıştı ağrılardan duramadım sonra 😂 yani daha çok erken
laliko35 Egeninincisi ayy bende sözde tutuyorum 1 hafta obur hafta kek kurabiye helva derken tuttuğum 1 hafta boşa gidiyor 😂 bende aynı sayı da takılı kaldım 😂😂😂