Mucizemsin21 Kızlar nasıl kullanılıyor bide işinize yaradı mı yavrumun konağını taricam diye kafasını kızarttım geçen sefer bunu aldım bida olmasın diye nasıl kullandınız memnun kaldınız mı
Tugba10-5 Mucizemsin21 merhaba ben şampuan vs kullanmadım ama bebek yağınla temizlemiştim gazlı beze döküp silmiştim bir süre sonra bitmişti :)
Seymaberen Mucizemsin21 merhaba ben kullandm kızımda banyoya başlarken ılk olarak kopuk sampuanı sürüp bıraz ovalayıp bekletiyorum sampuanı saçında vücudunu yıkadıktan sonra duruluyor ardından bır kez daha aynı ıslemı yapyrm banyodan çıktıktan sonra da saçını taradım sureklı bende bu sekılde ıse yaradı umarım sızdede yarar can skıcı bır durum cnku
Mucizemsin21 Tugba10-5 ya geçen gün yaptım zeytinyağı sonra tarakla taradım hep saçları döküldü bide derisi kıpkırmızı oldu birazda kanadı🥺 çok hafif yaptım ama
Mucizemsin21 Seymaberen çok sıkıcı hemde temizlicem diye mahvettim kafasını içim parçalandı hemen bu kremle şampuanı aldım🥺 peki kremi kullandınızmı acaba
Ersoz33 Ben kullandım ama aynı zamanda vazelin sürdüm konağa yumusayinca yavaş yavaş incitmeden taradım ama bi kaç kullanmadan sonra konak olmadı benim bebeğim diğer şampuanla alerji olmuştu
Seymaberen Mucizemsin21 yok krem kullanmadım saçı ıcın sadece kopuk sampuanı kullandım dr bıze bunu tavsıye etmıstı ıkı kere saçını bu şampuan ıle yıkıyorum ama saçında bır müddet bekletyrm o sekılde fayda ettı bıze yıkar yıkamaz durulayınca hıc bır etkısı olmyr cnku ☹️
Mucizemsin21 Seymaberen hm anladım canım şampuanınıda aldım kreminide inşALLAH geçirir çünkü bidaha tarak değdiremem 🥺 çok sağol canım 🤲
MervosP Mucizemsin21 ben direk mustela bebek yagı ile yaptım geçti mustelanın bütün ürünlerini kullanıyorum konak için olan şampuan hariç onu da iyi diyolar
Yazannesi1 Mucizemsin21 ben bebek yağı sürdüm beklettim 20 dk ondan sonra yumuşak tarak ile taradım baya döküldü ondan sora banyoya girince bebeğimin süngerine şampuan sıktım tekrar hafif ovladım ve yıkadım çok şükür tek seferde kurtulduk 🙏🏻
Mucizemsin21 Yazannesi1 ben kaç kere temizledim yine çıktı ya bi tane bile kalırsa tekrarlarmış öylede oluyor 😏
Ca-ca Mucizemsin21 ben kullandım, kremini sürdüm bikaç saat beklettim sonra şampuanıyla yıkadım iki sefer yaptım iyi gelmişti