Nuurr123 Oğlum bugün 40 günlük oldu birkaç gündür doğru düzgün emmiyor birkaç dakika emiyor sonra bırakıyor gazı olsa da olmasa da aynısını yapıyor nedenini anlamadım sizce neden?
Wonderm Nuurr123 merhaba bebeğiniz henüz 40 günlükmüş emmekten yoruluyor olabilir ve ya midesi küçük olduğu için hemen doyuyo olabilir. Sakın emzirmekten vazgeçmeyin mama başlamayın zaten hayatta kalma iç güdüsüyle acıktığında istemesede emecektir
Dnacar83 Nuurr123 biberon kullanma bundan kaynakli olabilir bisey verirken cay kasigi ile ver gercekden emmeyi birakiyorlar basima geldi 6 aylikken kesildi ama 2 aylikke 4 aylikkende meme reddi yasadim bide sakin ortamda emzir nazarda degebilir kimsenin yaninda emzirme