Kızlar egzama için bize doktorumuz impetex adında kortizonlu krem yazdı ilk başta bacak dirseğinde vardı sonra kol dirseğinde çıktı dünde yüzünde kızarıklar oluştu süt ürünlerini tüketmiyorum doktorumuz öyle dedi ama daha fazla yayılmasından korkuyorum önerebileceğiniz İstanbul’da alerji doktoru var mı?