Masal27 Doktor aksi birşey söylemediği sürece kafana takma canım ay da 1 kg alması gayet güzel. Bebeğin kilosu az doğduğu için şimdi ki büyükler küçük diyor. Benim kızım 3735 doğdu birincisi ayında 4820 oldu. Doktor maşallah tosuncuk dedi. Ama bana sorsan mimnak bir bebek çünkü eşimin yeğenleri hep 4350 üzeri doğdu tosuncuk onlardı ☺️ Benim kızım şuan 5 kg üzeridir kesin ama boyu olduğu için iri bebek gibi durmuyor ☺️ hem obez olmasından daha iyi bence ideal kilo da olması