kızlar merhaba beni tanıyanlar bilir 2 coxuk annesiyim ve cocuklsrımın arası bir yas .. bir kaç gündür kahverengi leke geldi simdi wc ye gittiğimde adet kanı vardı bu bir hamilelik belşrtisi mi bide ben 12 simde oldum adet bugun 27 si bir daha olmam mantıklı mı ve illa hamilemiyimdir yani baska bise olamaz mı cok korkutorum hamile olmaktan rabbim kimsenin kucağını bos bırakmasın rabnim şsteyene versin ben istemşyorum allahım 😥😥😥😥