-Yasminnn_75_ Günaydın kızlar hangi mama iyi kilo aldırıyor düzenli bir şekilde mamasını değiştircem oğlumun
Mehtap23 -Yasminnn_75_ ben ilkinde aptamil kullandım gaz yapmadı ama öyle kiloda yapmadı. Şimdi ikinciyede aptamil aldım ama çok nadir veriyorum sütüm yetiyor diye sık sık vermiyorum. Ayrıca çoçuktan çoçuğa değişiyor 😊
Laskaloska Selinglr Bende bebelac gold nutricare kullanıyorum, palm yagi mevcut. İçindekiler de yazıyor :/
TheBaby -Yasminnn_75_ Tüm mamalar iyi. Tüm mamalar kilo aldırıyor. Tüm mamalar anne sütüne yakın. Herkes böyle söyler🤣 Yani kötü mama yokmuş🤣 Mama bebeğe göre değişiyor o yüzden.
Mehtap23 Mete-35 conformil değil normal aptamil kutu mama ve sıvı olanı kullandım. Kullnıyorum da ama bizde kilo falan yapmadı gazda yapmadı. 🤔