Merhaba hanımlar, temizlikle ilgili bir sorum var. Evde yerler parke, ama öyle kaygan öyle kaygan ki anlatamam. Çorapla gezerken şak diye ayağımız kayıyor, terliksiz gezemez olduk. Bildiğimiz yüzey deterjanı ve biraz da çamaşır suyu (domestos) ekleyip vileda ile siliyorum ama neden böyle oluyor anlamıyorum. Annem , yerleri hergün sile sile kayganlaştırmışsın diyor, bu mümkün mü onu da bilmiyorum. Sizce parkeler kaygan olmasın diye ne ile silmeli, temizlik suyuna ne atmalı? Bu gerçekten benim için sıkıntılı, sorduğum arkadaşlarımda bu sorun olmadığından derdime çare olan yok ☺️ Başına gelen , şunu kullan diyenlerin önerilerini bekliyorum.