momboys merhaba bebegim 4 aylık yaklasık 1 hafta 10 gündür uykusu gelince hayatı bana dar ediyo. sürekli aglıyo emmek istemiyor ayagıma sallayım diyorum aslaa kendini kaldırıyor. kucagımda pışpışlayıp dalma noktasına gelince ayagımda sallıyorum. uyuyunca sorun yok uykusu yokkende. Bu uyku gerilemesi dedikleri şey bumu? Ne zaman tekrar düzeliyor başına gelen varmı?
pinar5595 momboys benim bebeğimde öyle ama bakıcısına gelince hiç ağlamadan mışıl muşıl uyuyo bana gelince ağlaya ağlaya uyuyo 😂
momboys Deletedmom896 ah çok zor bide dişimiz geliyormus doktor dedi oda huzursuz eder ama yok sadece uyurken ve uyanırken sorunumuz
zhrayca2001 momboys kesinlikle yaaa sırtım belim sonra poposuna pat pat yapacam diye elimin bileği kolum hepsi ağrıyo fena
Kbr_mete Benim oğlum da 4 aylık. 3 haftadır aynı şeyleri yaşıyoruz,tek başıma bakıyorum, bazen ben de dayanamayıp onunla birlikte ağlıyorum 🥲İnşallah en kısa zamanda geçer bu günler
momboys Kbr_mete o kadar ve yorucu ki bir oglum daha var ortaokulda sınavları var onunlada ilgilenmem lazım inanılmaz zor oluyor
zhrayca2001 momboys amanıııınn allah yardımcın olsun yaaa ben uyku eğitimi verecem artık karar verdim şu rutinleri oluşturuyum da bi