Minikprenseees bizde 5ay 7 günlüğüz aynı dert maalesef bende de var. İki gün önce dayanamayıp cildiyeye gittim, doktor Demir depon bitmiş dedi. D vitamini damla ve Demir hapı verdi. Ayrıca saç yağı karışımı ve şampuan verdi şuan yeni deniyorum umarım faydasını görürüm. Avuç avuç dökülüyor saçım ve evin içinde saçımı açamaz oldum kel kalcam diye korkuyorum. Siz de bir cildiyeye görünün derim .