Aynı durumdayız, gece saat başı kalkıp mama içiyor. Açlıktan mı alışkanlık mı anlamadım.
Dün 1 de uyandı 2 ye kadar salladım. 4bucukta uyandı 7 bucuga kadar ayagımda salladım. 2 gecedir böyle. Üst süte gelince cıldırır gibi oldum.
Dalamıyor Bi türlü yattıgı yerden geri uykuya. Bu arada aksam 7bucukta uyuttum, 9 da kalktı, 11 de kalktı, 1de uyandı..
2 bucukta kalktı 3 bucukta kalktı
Yani artık bayılmak üzereyim uykusuzluktan.