Nejlavrl süt ürünü kes dedıler kestım daha 2 aylıktı baktım hala devam edıyordu alerjı maması verdı doktor raporladı ona başladık tüm belirtiler gıttı 1 yaşına gelınce test yapıldı meğerse süt ürünü bugday yulaf bende ekmek yıyordum o da dokunuyormuş yumurta daha bır sürü şeye alerjısı çıktı iyikide uğraşmadan alerjı mamasına başlamışım dedım