Ogulcan yokcanim sadece anne sütü aliyor valla kullanmadigimiz urun kalmadi pisik icin kortizonlu krem bile kullandik en son almanyadan iyi bir pisik kremi getirtip onu kullandik suan biraz daha iyi prima premium kullaniyorduk degistirin dedi doktor molfixe gectik iki doktora götürüyoruz simdi biri bezi degistirin dedi yine ne kullanacagim ben daha bez olarak bilmiyorum en pahalisinida kullandim onuda degistirttiler ama nasil ogremecegiz neye alerjisi var ben ac geziyorum zaten baklagilde gaz yapio diye ayda yilda bi kez yiyorum kahvalti zaten yok kalsiyum almaya basladim tablet kendime cok halsiz hissediyroum artik bacaklarim falan tutmuyor gibi cok kotu besleniyorum ona ragmen boyle daha ne yapabileceğimi bilmiyorum