denizzzz95 benim kızım da 4 ay 20 günlük ayak ve el bileklerinde egzema var doktor dermatop adlı krem verdi sadece üç gün kullanacaksın ince bir tabaka şeklinde süreceksin dedi sabah akşam kullandık .o bitince mustela verdi onunla nemlendir dedi.Dermatopu kullanınca geçti tertemiz oldu fakat bir kaç gün sonra tekrar çıktı😬yani mustela pek işe yaramıyor .Dermatop olan krem de üç günden fazla kullanmak yasak kortizonlu olduğu için🙄Şimdilik sabah akşam mustelaya devam ediyorum 5.ayında tekrar bir doktora soracağım bu durumu