Ben doğum yaptım kız kardeşim aynı gün korona olduğu ortaya çıktı bana da doğum sabahı testi yapmışlardı negatif çıkmıştı kız kardeşimde temasım olduğu için aklımda hep soru vardı taburcu olduk eve geldik bebeğim ateşlendi acile gittik sarılık kilo kaybı diye iki gün hastanede yattık eve geldik ertesi gün bebeğim tekrar ateşlendi bu sefer dediler küvezde alacağız kanında ufak enfeksiyon var neden oluyor bakacağız daha sonra biz doktorlar dedik kız kardeşim coronaaydı bizim de temasımız varbebeğe test yapar mısınız dedik test yaptılar pozitif çıktı daha 5.günlüktü dört gün küvezde kaldı ateşini kontrol ettiler pek bir tedavi yöntemi yok ben süt sağıp gönderdim devamlı 2 saatte 1 hep anne sütü aldı eve geldikten sonra da benim de testin pozitif çıkmıştı maskeyle emzirdim şu anda iki aylık .kız kardeşim bebeği iki aylıktı o sırada bebekle de pozitif çıkınca ateş vardı bebeği hastaneye yatırdılar serum tedavisi yapıldı beş gün hastanede kaldılar sonra taburcu oldular bir sıkıntı olmadı