Bebeğim bes bucuk aylık ilksan cok az kualagını tutuyordu sonra benı emerken kendinş atamya basldı aslında emmek ıstıyor ama ememıyor gıbı gcee emıyordunbıraz şimdi gecede emerken cok zorlnıyor aglıyor benım bıgazlarm acyordu grıp gınıyum sizcd bebeğim hastanmı oldu bogazınmı ağrıyır nasıl iylişebiliriz:((((