Yürürken parkelerden ses çıkıyor uyaniyor veya sıçrıyor. Artık ezberledim ses çıkan yerleri basmıyorum oralara . Gece şifon çekemeyiz zaten.. ayağımda sallıyorum kolumdan çıkan bilezik sesine bile sicriyo kafayi yemek üzereyim artik acaba bi hastalığın belirtisimi diyorum normalmi bu kdari. Çok zor inanın ev hep gergin ses olmasın diye eş im ses yapsin basında bitiyorum hemen. Zaten uyumaz gunduzleri uyusa da çok zor😔