Zynpela benim de azalmıştı kanamam daha doğrusu kan bile değildi sulu kan gibi bişeydi yani rengi tam kırmızı değildi 37. gün birden kan gelmeye başladı bende korktum doktorumu aradım adet gördüğümü söyledi. Kırkım çıkmadan adet oldum sonrasında emzirme döneminde bile düzenli adet görmeye devam ettim