Arkadaşlar dört aylık bir oğlum var ve iştahı çok az beni emmiyor laringomalazi rahatsızlığı var mama içiyor sadece ve günde 550 cc mama içebiliyor. Yetersiz yani kilo almıyor. İştahını arttırmak için bu aylarda bi bebeğe neler yapılabilir. fikirlerinizi yazar mısınız?