Kızlar kızım yarın tam 3 aylık.İlk anneliğim olduğu için tecrübesizim.Altı temiz,karnı tok,gaz problemimiz çok şükür yok,oyun oynuyorum yok,gezdiriyorum odaları vs 2 dk sonra ondanda sıkılıyor.Habire ağlıyor yalandanda ağlıyor sonra bazen ciddi ağlıyor değişik yani.Elimden geleni yapıyorum bulamadım bir çözümünü.Ağzından habire salya akıyor bazen öyle bir akıyor ki üstü ıslanmış oluyor yaka tarafı.Aklıma başka bir şey gelmiyor.Atak haftasıda bitti bu arada.