kızlar buraya o kadar otizm başlığı açtım ki korkup,taklit etmiyor ve ismini söylediğimde nadir bakıyordu aslında tek sorun bunlardı.geçen ay annemlere memlekete gittik çocuk açıldı resmen çünkü tek ikimizi görüyor parka çıkarsam da düzenli demekki sosyalleşmesi gerekiyormuş çocuğumun.annem babayı iki defa gösterdi hemen ardından tekrarladı bi daha yap dedik kesinlikle yapmıyor.göz göze temas kurmaya daha çok başladı.eve geldik gene bay bay yapmıyor.ama gülüşlerime gülerek cevap veriyor yabancılar kucağına aldığında ağlıyor bana ellerini açıp gelmek istediğini belirtiyor kendime çok boşuna kuruntu yapmışım.emimin şu pandamı döneminde doğan çocukların çoğu böyle çünkü anne babadan başka kimseyi görmeden büyüdüler genelde.e bide gurbet olunca iyice asosyalleştik.benim gibi kuruntu annelere bu yazım