2 aylik bebegime benden bulasti grip oldu.. instagramda fidadoğal sayfasindan SOGUK ALGINLIĞI KREMİ aldim ilkin abartiliyordur diye dusundum ama dedikleri kadar varmis..
Bebeğimin hirilti oksuruk burun tikanklihi gecti cok sukur .. en sona oksurugu kaldi balgam ata ata o da gecti cok sukur ilacsiz atlattk hamdolsun❤️( krem bebeğimin göğsune,sirtina,ayak altina,sinusler ve kulak arkasina surdum )
❤️ Sarimsak+zeytinyaği kürünü yapip yağini bebeğimin topuk altina surdum onunda cok faydasini gorduk.
❤️Birde emziriyorsaniz ihlamur+bal+limon+sarimsak cayini demleyin icin, sutunuzden bebeğinize gecsin..
❤️Birde udi hindi yaği var doğal antibiyotik❤️ bebeğinz 6 aydan buyukse yarim cay kasiği icireblrsnz
Tüm bunlari ve daha bircok altin değerinde bilgiyi instagramda @gidamühendisibiranne @fidadoğal @merihkafasi bakabilirsnz.. @drhasanhüsnüeren
Ben çok faydasini gordum isterimki her anne faydalansin bebişler ilacsiz bağişiklik kazansin ❤️