Betusunannesi Anneler kızım 11 aylık iki gündür bağıra bağıra uykusundan uyanıyor. Ne biberon ne emzik almıyo sakinleştirmiyor. Neden böyle oluyor ?
Linaaaammm Betusunannesi Diş çıkarıyo olabilir yada her hangi bişeyden korktuğu için de olabilir en kötü ayaklarını üşütüp karın sancısı falan oluyordur ben bu ara öyle yaşıyorum da ona yordum zaten kakası da yeşil di yani belki korkmuştur dua okuyun üfleyin