Bebeğim 2 buçuk aylık memede uyuyor ancak uykuya dalmasi o kadar zor ki uyuyana kadar memeyle kavga ediyor 🤦🏻♀️ sürekli atıp tekrar aranıyor. Emzik almıyor acaba uyumak istediğinde ağzına süt geldiği için mi sinirleniyor bilemiyorum ama bu süreç oldukça yorucu gelmeye başladı bir fikri olan var mı 🤦🏻♀️