Simay_can Kızlar 36 günlük bebeğim var. Çok fazla gazı var. Nurse harveys şurup ve biogaia damla kullanıyorum. Calpol ağrı kesici de. Ona rağmen gündüz azda olsa uyuo ama geceleri çok uykusu olmasına rağmen. Gözlerini kapatıo 1 dk sonra uyanıo ağlıo uyumuo.
mom54546 Simay_can rezene çayı ve kimyon içirdim ben kızım kolıktı cok işe yarıyordu titreşimli ana kucağında uyutuyodum gazı var dıye o benım en buyuk kurtarıcımdı
Hiperaktifanne Simay_can sana yardım etmeyi çok istiyorum ama aklıma bir şey gelmiyor. Egzersiz yaptır az az belki faydası olur. Genleştirmeye çalış canım
Linaaaammm Simay_can Kuzum benim sakin ol malesef elden gelen bişe yok gaz damlalarını verdiysen duş aldırdıysan ılık su örneğin ve karnına masaj yağı ile güzel bi masaj yaptıysan hala da geçmiyorsa yapacak hiç bişe yok ben onu 5 ay çektim 2 ayda uyku düzensizliği oldu sonra 7 aylıktan sonra düzene girdi uykusu oda gece 2 3 kere gene kalkıyordu şimdi artık uyanmıyor bile düzenli uykusu ah ah ne çektim neler çektim çok iyi anlıyorum valla eşim yurt dışı görevine gitmişti bide tek başımaydım sabırlı ol geçecek bu günler ☺️🤲🏻
endoplazmikretikulumiste Simay_can calğpol neden kullnaıyorsunuz? Nbl probıyotık drop alın kullanın kısa sürede sorununuzu çözecektir
burcumasalhazal- Simay_can biraz beslenmenizlede alakalı karbonhidrad çok proteini az tüketincede gaz yapar süt alerjiside olabilir süt ve süt ürünlerini kullanmayın birde öyle deneyin
Keskeuyusamm Calpol niye veriyorsun çocuğa. Allah korusun öyle aklına göre verirsen karaciğer enzimlerinde çok ciddi sıkıntı çıkar. Onu kafana göre verme. Gaz masajı yap, karnına ılık havlu koy
mom54546 Simay_can ayak altına karnına ılık havlu koy bebekler için su torbaları oluyo onu koy karnına ayak altına ama ben günde 3 çay kaşığı kaynatılmış rezene ve kımyon veriyordum çok faydalı olugo dedıgıö gıbı titreşimli ana kucağında uyutmayı dene
mom54546 Simay_can https://imgyukle.com/i/k50iUj Bu tutuş kolik bebekleri cok rahatlatıyo bu şekilde sırtını ovala
Linaaaammm Simay_can yani umarım daha kısa sürer ben gaz sancısı bitince de ataklar çıktı yani atak dönemi deniyormuş mesela bak 4 aylık dı o bi ay aşırı uyumuştu 5 ci ay sa gene gündüz gece gece gündüz olmuştu atak dönemi dediler ilk 2 aylıktı doktora gittiğimde ağlamıştım uyuyamıyorum diye doktor bana kim ne derse desin inanma 4 5 ay olana kadar çekeceksin demişti doğru da demiş sonra geçti ama uyku düzenini yakalayamamıştık 7 aylıkdan sonra herşey düzene girdi çok şükür şuan koca insan gibi yatıyor 😂 valla güzel günler ileride inşallah güzel düşün güzel olsun derler Anne olmak kolay değil gerçekten Allah yar ve yardımcımız olsun 🤲🏻
Dmlyldrm Simay_can sade sodanın ağzını aç asiti çıkana kadar bekle bir iki saat. Sonra onu içir bir iki çay kaşığı. Ben öyle yaptım baya faydasını gördüm inşallah sizde de işe yarar.
mom54546 Dmlyldrm Bende bunu duydum ama denemeye korktum bidr hamileyken için diyorlar bebegin gazı olmuyormuş doğunca
Dmlyldrm mom54546 valla ben hergün içiyordum hamileyken ama yine de gazı oluyor bebeğin ister istemez. Onunla alakası oldugunu sanmıyorum ama bebeğe asiti çıkınca içirmek bizi rahatlatmıstı.
mucizelerin_annesi Simay_can Beyaz gürültü dene cnm çok faydası oluyor onunda farklı farkLi videolarını aç çünkü her bebek farklı videoyu beğeniyor Allah yardımcın olsun 🤲