talula ya kuzum ben uzun bi mesaj yazdım sistemsel olarak bi hata oluştu sanırım yeniden yazmaya da üşendim ama özetle anlatim ben bebeğime ilk doğduğundan beri sleppy kullandım memnundum ama neysen pişik olmamasından sadece çok sızdırma yaşadım valla çevremde de duydum boşver hemen hemen her bezde oluyordur dedim ki ben 3 saat aralıkla bez değişimi yapıyordum dolu veya boş küçük geliyor gibi düşünüp ki cidden öyle de oluyor büyük bedene geçtim aman allahım her dk çiş kaka üstümüz sürekli çamaşır yıka çamaşır yıka ya yemine derim verdiğim deterjan parasına acıyordum elektirik cabası molfix denedim aynı sorunu yaşadım şuan prima kullanıyorum bi kere bak bi kere bile ne sızdırma ne bişe yaşadım hakikaten de dedikleri kadar varmış bilmiyorum çok çekersin eğer sende aynı durumdan şikayetciysen valla bekleme değiş gene uzun yazdım 😂